Reklamace zboží a vrácení peněz
Záruční doba na výrobní vady je u všech produktů 24 měsíců, nebo i delší, pokud je to u produktu uvedeno.
Případná reklamace musí být uplatněna u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena a to bez odkladu, ihned po zjištění závady.
- K reklamaci je třeba předkládat zboží řádně vyčištěné a suché.
- Záruka se vztahuje na vady, které vznikly v průběhu záruční doby prokazatelnou chybou výroby, případně technologického postupu. Tyto vady se obvykle projeví již po krátké době užívání.
- V případě odstranitelné vady máte nárok na bezplatnou záruční opravu.
- V případě vady neodstranitelné máte nárok na vrácení peněz nebo na výměnu zboží za bezvadné.
- Kupující je povinen při reklamaci v rámci zákonné záruky prokázat uzavření kupní smlouvy, nejlépe předložením dokladu o koupi.
- Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od doručení.
Reklamované zboží je možné předložit osobně na provozovně, nebo spolu s vyplněným reklamačním protokolem odeslat na naší adresu: OBUV-SPORT, Pavel Karban, tř.J.P.Koubka 96, 388 01 Blatná. Doporučujeme před odesláním o této skutečnosti naší firmu informovat telefonicky. Případnou reklamaci neposílejte na dobírku, nebude vyzvednuta.
Reklamační protokol vytiskněte a vyplněný přiložte k zásilce.
(KarBikeSPORT) Reklamační protokol
Prodejce: OBUV-SPORT, Pavel Karban, tř.J.P.Koubka 96, 388 01 Blatná
Zákazník:
Adresa:
Telefon:
E-mail:
Prodejní cena:
Datum nákupu:
Důvod reklamace:
Požadavek zákazníka na způsob vyřízení:
Podpis zákazníka: